szerda, január 1

Évértékelés 2.0

Az előző bejegyzés volt az 1.0, filmek és könyvek szempontjából, mint látható.És akkor fogadalmak.

2013-ra ez volt.
Az első és legfontosabb: megtanulni kötni.
A második, ami hasznos: 52 könyvet elolvasni (a kikötés annyi, hogy új legyen számomra)
A harmadik, ami csak jó: 52 filmet megnézni (kikötés annyi, mint a könyveknél)
1. Februárra meglett, igaz, azóta nem kötök és valószínűleg el is felejtettem, de a kikötés maga a kötés megtanulása volt és azt teljesítettem is. 
2. 45 könyvet olvastam el, ami szerintem nagyon szép, a heti egy irreális, nem is mertem belekezdeni semmilyen hosszabb műbe (khm). Abszolút elégedett vagyok magammal a "hiány" ellenére is.
3.  Túlteljesítve, mily meglepő!

2014.
1. 25 új süteményt megsütni.
... éééés ennyi. Tényleg.
Valamint.
Blogolást ilyen formában befejezem, sütős szórakozásaimat a cukrotontok.blogspot.com-on lehet követni, sürgősen beszerzek egy Moleskinet és ott folytatom majd rövid eszmecseréket magammal. Lesz egy remek új évem. DA.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése